Nasze produkty z dostawą do domu!
Jak WIELKI CUKIERNIK z 3-CITY rozwalił imprezę na zamku w Malborku
Prowadzę
restaurację od 5 lat i przez myśl mi nie przeszło że mógłbym wystawić
gości do wiatru po wcześniej dokonanej rezerwacji. Moje doświadczenie z
cukiernią z "3city" która mieni się najlepszą, a jej właściciel jest
obsypywany nagrodami - rozwaliła urodzinową kolację nie dostarczając
tortu. Właściciel wysłał mi SMS z przeprosinami że ma tabakę i nie
ogarnie 1 godzinę przed terminem dostawy. Co ma zrobić
restaurator w takiej sytuacji? Czy mam tłumaczyć rodzicom i zaproszonym
gościom że znamienita cukiernia i jej właściciel zapomnieli. Może
nadmiar zamówień spowodowany chciwością i brakiem rozsądku powoduje
takie nieprzyjemne historie...
Apeluję do młodych adeptów szeroko pojętej
sztuki kulinarnej. Daremna będzie wasza przynależność do prestiżowych
organizacji skupiających rzekomo najlepszych z najlepszych, jeżeli nie
będziecie szanować waszych gości i klientów!
Szkoda że to nie Pan
cukiernik musiał patrzeć na rozczarowanego i naprawdę smutnego młodego
człowieka i jego rodziców. Tort miał być niespodzianką. Nadaremne dobre
jedzenie, miła atmosfera, jak impreza jest już rozwalona na samym
początku. Jestem wściekły, zły i rozgoryczony na siebie , wierzyłem w
profesjonalizm rzeczonego cukiernika. Moja wściekłość jest tym większa, że
rodzice chcieli zamówić tort w Warszawie sugerując że w "3city" nikt tego
nie ogarnie. Niestety mieli rację, ale ja ich przekonałem że biorę to na
siebie i znam cukiernika, który czaruje piękne rzeczy i będą zadowoleni.
Czujecie jak im powiedziałem że tort nie dojedzie? Bez wątpienia
skończyliśmy naszą współprace, zanim ją rozpoczęliśmy. Pewnie niczego to
nie spowoduje i dalej Pan będzie świetnie się lansował i rozsiewał blask i
urok, a młodzi ludzie będą lgnęli z nadzieją na wiedzę.
Ale wiedza bez
etyki nic nie jest warta.
Pozwoliłem sobie wkleic Pana post na naszego Facebooka. Mam nadzieję, że nie ma Pan nic przeciwko ...
OdpowiedzUsuńPozdrawiam